Call4Action: een dag in het teken van onze partners

  • 19/10/2022
  • 8:00
Labels:
  • Press Releases
Call4Action01
Op donderdag 6 oktober organiseerden we een unieke Call4Action op ons hoofdkantoor. Dat is een speciaal ééndaags evenement dat helemaal in het teken staat van de relatie met de verschillende partners van Adecco.
Na de Covid periode, waren wij zeer verheugd dat wij in 2022 dit event terug konden organiseren: een dag waar alle Branch Managers en andere collega’s boordevol motivatie naar ons hoofdkantoor afreizen om samen te bellen naar klanten en prospecten. Het is een soort hoogdag in onze Adecco-cultuur... een mooie traditie die wij jaarlijks organiseren, speciaal voor onze klanten!

Het opzet van deze bijeenkomst is in eerste instantie om te peilen naar de tevredenheid bij onze klanten en te kijken hoe we hen kunnen helpen. En verder contacteren we potentiële klanten om hen te informeren over de voordelen van een samenwerking met Adecco. Gedurende de hele dag bellen wij en luisteren wij naar al hun vragen, opmerkingen, problemen of andere zorgen. Ook het leadership team neemt actief deel aan deze dag.

Als resultaat van deze actie zien wij de NPS-scores van onze klanten stijgen . Wij onderhouden op deze manier nauw contact met (potentiële) klanten, zorgen voor een direct aanspreekpunt en voor de nodige betrokkenheid om hen uiteindelijk de service te bieden die zij van Adecco verwachten.

Bovendien werden ook verschillende nevenactiviteiten georganiseerd zoals een demonstratie van de nieuwe Virtual Reality-apparatuur die Adecco recent heeft aangeschaft voor heftrucktraining: lees voor meer informatie ons artikel over dit onderwerp, en werden er op het einde van de dag ook prijzen uitgedeeld aan de collega(‘s) die het meeste klanten hebben gebeld. Zij krijgen een mooie beloning voor hun inzet.

Kortom, een fantastische dag voor onze collega’s, maar zeker ook voor (potentiële) klanten die met al hun vragen bij Adecco terecht kunnen!